dijous, 29 de gener del 2009

La Galeta Maria

Un nou bloc obert aquesta mateixa tarda, en plan desbrossadora humana en una horeta. El resultat és que estic trinxat... i que el bloc és la bomba com podeu apreciar a la foto. És la famosa galeta que en Kueka sempre es mira, pues ja està, ja pots flinyar-t'hi, perquè el bloc és un bon "hangball", "tsunami", o senzillament, bloc alt (molt alt). Es diu Maria perquè és rodó i perquè m'ha vingut de gust posar-li aquest nom, i punto (com diuen les mares del poble).

Bàsicament hi ha tres línies verticals, una fisura regletera en diagonal a l'esquerra molt bona i com que la base és ampla es pot fer travessa si fa por tirar amunt. La roca és excelent, pot caure algun codolet com és habitual i només cal acabar de pulir la roca liquenosa de la sortida, que en Holloway em perdoni!!


Aquí teniu la Isa fent de model amb la moda cabacerola primavera-estiu i la Eira fent de portera de luxe... QUINA FAMÍLIA MÉS MACA!!!

4 comentaris:

Unknown ha dit...

Ei que guay aquesta galeta! també està per allà on vius tu? a veure si algun finde em passo amb uns de la uni i explorem tots aquests llocs magnifics!

Ferran Guerrero ha dit...

Aixo no es una galeta Maria, aixo es d'aquelles que diuen Tortas de Ines Rosales tamany Xl, mira que ho passeu be.

Moltt bona la feina i la il.lusió que pusseu.

Endavant.

Kbcés ha dit...

Hei lau, això és a 5 minuts de casa, amb bici a 2 minuts... El paradís vaya!!

Una senyora Torta Ferran, d'aquelles en que el crashpad es fa petit, petit...
Salut!!

Josep Barberà. ha dit...

A aquest parell de models els vaig conèixer fa un meset al bar del poble. La Isa em va atendre molt be, en preguntar-li sobre algunes vies de la zona.

Envia-li de part meva records. Encara que penso que no se'n recordara pas de qui soc!.