dimarts, 4 de novembre del 2008

Massatge ayurvèdic

L'ayurveda és la medecina tradicional índia. Es basa en l'equilibiri energètic dels xacres i en la reconducció de l'energia gràcies als aliments, les herbes medicinals i el massatge.
Avui he provat el massatge ayurvèdic, i, gràcies a l'Alodia, que és una meiga gallega amb coneixements orientals ara estic en un núvol.
M'ha fet diferents coses. Primer m'ha fet un breu qüetionari, i amb poques coses ha sabut que pateixo habitualment dels tendons i que la ment (el fetge) em va a cent per hora, encara que per fora no es vegi!!
Un cop hem decidit quin xacra em tractaria (el del coll, que és la meva comunicació i vàlvula de sortida de les idees), m'ha aplicat un bany d'algues que fan receptiva la pell.
Després de dutxar-me m'ha començat el massatge amb olis essencials de les herbes escollides, amb saquets també d'herbes i en punts concrets (els de la medicina xinesa i el shiatsu) m´ha posat pedres termals que són un gustasso!!
Però el millor han sigut les mans de l'Alodia i la interpretació que ha fet de la meva musculatura, òrgans i esperit.
He surtit relaxat i amb moltes ganes de fer molts massatges per transmetre tot el que he sentit.

Així que tots a fer massatges i carícies!!! El món serà millor!!

2 comentaris:

Ferran Guerrero ha dit...

Interesant, a mi en faria falta un tractament a fondu de Ayurveda, si t'interesa el tema, et recomano una pelicula que es diu Ayurveda (peli reportatge), es molt nteresant a inglaterra hi ha metges tradicionals que ho introdueixen tambe com a tractament.

Salut i bona recuperació

Kbcés ha dit...

Gràcies ferran, encara que no és realment una recuperació. Jo crec que la clau de l'ayurveda, l'acupuntura i en general les medecines que requereixen la implicació personal i l'autoconeixement (metge interior) són L'EVOLUCIÓ I EL CREIXEMENT ESPIRITUAL.

miraré de trobar la peli, gràcies pel consell.

salut i bones escalades