dimarts, 24 de febrer del 2009

Potser estic pessimista, però anem fent...

Informació extreta de Desnivel.com. Només afegiré que no caiguem en la trampa de pensar que l'obertura a la força del xopluc sigui la causa del malestar i el possible tancament del sector, n'és només el detonant. La causa ve de lluny i es repeteix cada diumenge als sectors de moda i es diu massificació, encara que jo prefereixo dir-ne "inadpatació a la natura i exportació de costums urbans on no són propis".

Aquí està la info explicada de primera mà per en Jordi de Margalef:
Per cert, Can Sebaret en versió Desnivel acostuma a ser Can Severet(Espero que en altres idiomes no fagin les mateixes cagades que en català...)


"El conocido sector Laboratori podría llegar a sufrir prohibiciones", advierte Jordi Pou, guarda del refugio de la escuela, Can Sebaret, donde ofrece un privilegiado foro fanático. "Los causantes son unos desconocidos , que forzaron las puertas del corral (estaban cerradas con llave y candado) existente en la parte izquierda del sector, para pasar sus vacaciones a cubierto". Quizá no supiesen, o quizá no les importaba, que el sector se encuentre dentro de una propiedad privada, cuyo dueño tiene ahora motivos para evaluar la conveniencia del acceso de los escaladores.

"Nuestro comportamiento cada día deja más que desear" sigue Jordi. "Al eterno problema de coches aparcados dentro de los campos de olivos y frutales (hay un extenso parking desde el que se puede acceder a todos los sectores en menos de 20 minutos), tenemos que sumarle el de actos vandálicos. De momento podemos seguir escalando, pero si hay otro percance, el sector será clausurado".



Chris Sharma a la primera i potser darrera ascenció de Demència Senil, 9a+ del Laboratori.

1 comentari:

Pietro ha dit...

Hola Ferran, simplement lamentable i patètic!...esperem que aquesta xusma passi de llarg Cabacés,...de fet podrien quedar-se a casa seva o com a màxim al gimnàs on van a posar-se bous!. Per cert, sóc el Pere i acabo de publicar un "petit" article de la nostra estada per les vostres terres al meu blog (Blog d'en Groinket). Ens ho vam passar molt bé, tant escalant com al refu. A reveure!